Dalton broekje

titelNaaimagazines vers van de pers… mmm…. heerlijk om de dag te starten. En het eerste wat ik dan doe is het magazine snel doorbladeren – ongeduldig? nee – om het dan later op ’t gemak door te lezen. Dat was niet anders met de herfst editie van La Maison Victor. Bij het Dalton broekje bleef ik wat treuzelen, maar mijn kinderen zijn de schattige-babybroekjes-periode al ontgroeid en dus bladerde ik snel door.

Tot… mijn man enkele weken later peter werd van een prachtig ventje en ik me nog eens kon laten gaan aan babykleertjes – me so happy.

1 2

Ik maakte het broekje enkele maatjes groter, want uit ervaring weet ik dat je als kersverse ouder babykleertjes genoeg krijgt om de eerste maanden mee door te komen.

3

patroon: Dalton broekje – La Maison Victor editie 3
stof : foxes – Cloud9Fabrics
boordstof: grijs
flockfolie: wit

Plaats een reactie